"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









sobota, 1 grudnia 2012

"szyciowe" ozdoby choinkowe

Witajcie,
wszędzie powolutku zaczyna się świąteczne szaleństwo. Niby większość z nas narzeka, że za wcześnie, że za bardzo komercyjnie, ale chyba każdy gdzieś w sobie ma małego dzieciaka, który ma nadzieję na białe święta i takiego, czy innego Mikołaja :)
Ja już jakiś czas temu zaczęłam myśleć o ozdabianiu domu, a teraz te myśli zaczynają się powoli materializować :)

Przed Wami moje pierwsze szyjątka:









Dla mnie Boże Narodzenie to przede wszystkim kolor czerwowny dlatego też taki wybór tkaniny. A Wam jaki kolor kojarzy się  z okresem świątecznym?

Pozdrawiam
Anka

1 komentarz:

  1. Śliczne ozdoby choinkowe! Widzę, że w tym roku moda na serduszka, ja też wyczarowałam sobie takie. I lubisz filc, tak jak ja. Zapraszam zatem do mnie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń