"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









sobota, 12 maja 2012

na dobry poczatek :)

Od czego by zacząć....? Pewnie najłatwiej od samego początku... Tylko gdzie go szukać :)

Mam na imię Anka i nie było mnie do tej pory w wirtualnej rzeczywistości. A różne okoliczności przyrody doprowadziły do tego, że postanowiłam to zmienić...

Ten blog ma być spisem tego co udało mi się zrobić własnoręcznie. Jest to dla mnie sprawa dosyć nowa, bo jeszcze rok temu żyłam w przeświadczeniu, że mam dwie lewe ręce do jakich kolwiek "prac ręcznych".

Wiele blogów obejrzałam, kilka z nich śledzę (ale Wy o tym nie wiecie :)) I co tu kryć... Dziewczyny jestem zauroczona Waszymi działaniami, tym wszystkim co tworzycie. Chciałabym tutaj pokazać trochę tego co udało mi się wykonać, mam cichą nadzieję, że kiedyś i ja będę inspiracją dla kogoś tak jak w tej chwili jesteście dla mnie nią Wy.

Jeżeli będziecie tylko miały chwilkę, zapraszam do mnie, do mojej małej domowej manufaktury...

Pozdrawiam
Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz