"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









wtorek, 19 marca 2013

torebka na prezent

Witajcie,

wczoraj były urodziny mojej Koleżanki-Sąsiadki. Chwilkę przed wręczeniem prezentu okazało się, że prezent mam, ale o torebce nie pomyślałam. Jestem uziemiona z Kubuśkiem w domu - synek ma zapalenie tchawicy, więc o szybkich zakupach nie było mowy. Trzeba było sobie jakoś radzić... I właśnie jako rada na zapominalstwo powstała taka torebka na prezent z tkaniny:



Na torebce ręcznie naszyłam kwiatek, tak, żeby było bardziej urodzinowo, i bardziej kobieco, i wiosennie:



Torebka jest zapinana na guziczek i pętelkę:



W poprzednim poście pisałam o tym, że jestem w niedoczasie i jeżeli będzie się czym pochwalić, to napiszę jaki jest powód mojego zabiegania... Dziś już mogę stwierdzić, że mam się czym pochwalić :) W miniony weekend brałam udział, jako wystawca w Świątecznym Jarmarku Różności w ART-BEMie w Warszawie. Było warto! Poznałam mnóstwo cudownych Pań (swoją drogą... dlaczego nie Panów...?) i przekonałam się, że to co robię może się podobać nie tylko mi :) Co położyłam na swoim stoliku pokażę niedługo - były to przede wsyzstkim jajka kimekomi, masa solna i kurki z tkaniny, ale teraz kładę się do łóżka, żeby odespać te kilka zarwanych nocy przed Jarmarkiem :)

Pozdrawiam Was serdecznie, dobrej nocki
Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz