"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









środa, 6 marca 2013

kwiatki na dzień kobiet

Witajcie,
pisałam Wam o tym, że mam do wykonania dwie ważne robótki. Jedną z nich była sowa, o której pisałam tutaj, a drugą były kwiatki wyplatane z gazet. Zostałam poproszona o wykonanie kwiatków podobnych do serc jakie robilam na Walentynki. Powstały takie cudaki:


Kwiatki mają być dodatkiem do kwiatów na Dzień Kobiet. Dla mnie, nasze święto, to przede wszystkim wiosna, a jak wiosna to tulipany. Idąc tym tropem wybrałam takie kolory dla moich kwiatków, moze są troszkę pstrokate, ale dla mnie taka jest wiosna, radosna, kolorowa i pstrokata :) Kwiatków zrobiłam trzydzieści sztuk, więc mam nadzieję, że tylu Pań dotrze, dzieki moim kwiatkom, kolorowa wiosna :)

Dobrej nocki
Anka

3 komentarze:

  1. Taki kwiatek recznie robiony dostać to sama radość.

    http://decomargherita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Mam nadzieję, że będą się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne pastelowe,radosne jak pani wiosna :)

    OdpowiedzUsuń