"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









czwartek, 20 lutego 2014

koteczka

Witajcie,
wiele razy patrzyłam na cuda jakie tworzy Tatiana Conne na swoim blogu. Patrzyłam, patrzyłam, patrzyłam... Miałam ochotę uszyć podobną, ale bałam się, że zbyt długo patrzyłam i po jej uszyciu okaże się, że jest marną podróbką, że wygląda jak bardzo nieudana kopia oryginału... Myślałam o czymś podobnym, ale jednak zupełnie innym i pomysł nasunęły mi dziewczyny z bloga Addicted to crafts - ogłosiły kocie wyzwanie. I dzięki nim właśnie powstały kocie, które zostało nazwane przez mojego Kubuśka Elizą :) Pierwsza właścicielka imienia - przyjaciółka Kubuśka wyraziła na to zgodę, wszystko załatwione :)

Przedstawiam Elizę Kocicę:










Co prawda nie łądnie zaglądać dziewczynie pod kieckę, ale co tam... :)



Oczywiście jak przystało na rasowego kota ma ogon na swoim miejscu :)



Po takiej prezentacji chcę oficjalnie Elizę zgłosić do kociego wyzwania addicted to crafts:


Życzę Wam dobrej nocki
Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz