"Nie mam żadnych szczególnych uzdolnień. Cechuje mnie tylko niepohamowana ciekawość. " Albert Einstein









wtorek, 26 listopada 2013

granat

Dzień dobry,
znowu się zaniedbałam... Oczywiście w prowadzeniu bloga :) Uszyłam całe mnóstwo torebek, trochę ich sfotografowałam i postaram się je poukładać w jakiś sensowny sposób na blogu.
Pierwsza partia w granacie. Są w zupełnie różnym stylu. Jedna typowo nowoczesna, druga... troszkę mniej :) Ale do rzeczy, oto one:

listonoszka z... dłonią (?) :)




klasyczna torebka z "panią walewską" - tak tę torebkę nazwała Sąsiadka :)





Postaram się pokazać resztę w troszkę krótszym czasie niż ostatnio :)

Miłego, ciepłego wieczoru życzę
Ania

Ps. czy macie ochotę na prezenty od Mikołaja, który zaopatruje się u mnie? Jeżeli tak, dajcie znać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz